MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, March 20, 2020

SA STIU CA ESTI AICI ...SA STIU CA MA IUBESTI-POEZIE DE MARIA LUCA

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce
Să știu că ești aici...să știu că mă iubești
E cea mai mare șansă...e cel mai mare har
Să știu că în furtună Tu ești în barca vieții
Și strigătul spre Tine nu este în zadar...
Ce pot mai mult a-Ți cere...ce pot nădăjdui
Când văd în jur mulțimea cum cade sub povară
Decât să știu Isuse că brațul Tău mă ține
Și-oricât de mare-i valul nicicând nu mă doboară!
Și chiar de-ar fi ca drumul acum să se sfârșească
De ce să-mi fie teamă? De ce să mă-nspăimânt
Când știu că pentru mine ai pregătit o casă
Și mă aștepți acolo, în cerul Tău cel sfânt!
Maria Luca

No comments:

Post a Comment