MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, April 12, 2018

TRAIM O VREME CAND LUMINA-canta David Stanus

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

12670451_180737845624821_8077486915137264457_n

David Stanus

   Trăim o vreme când lumina   

Autor si compozitor Gheorghe Zoltan
Trăim o vreme când  lumina, e înțeleasă-n mod greșit Trăim o vreme când  grădina, se ofilește-așa cumplit… Mă-ntreb de ce ? Te-ntrebi de ce? Mi-e tare dor de-nvățătorul, cuvinte simple le spunea La ucenici cândva odată, și să-mplinească Biblia Ajută-ne, ajută-ne.        Cel ce-ai dăruit viața   și lumin-ai pus în ea       Nu mai este loc acolo,  Doamne și de altceva      În prezența Ta mă bucur,  Doamne ești comoara mea!     Ai venit să mori pe crucea,  din Golgota. Atât de mulți astăzi coboară, și-apoi rămân în Ierihon Așa de lesne-l înfăsoară, păcatul pe oricare om Mă-ntreb de ce?  Te-ntrebi de ce? Mi-e tare greu când văd  Leviții, ce trec pe lângă frații lor Arată-le Isus cuvântul, o scumpul meu Mântuitor Învață-ne, învață-ne. E tare greu când  Teologii, vin cu străine-nvățături Și chiar cu obiectul muncii, se rătăcesc chiar în scripturi Mă-ntreb de ce?   te-ntrebi de ce? Aș vrea ca frații din  Berea, să fie-n orice adunări Învățătura sănătoasă, s-o ducă-n cele patru zări Învață-ne,  arată-ne. Trăim acum vremea din urmă, cu-atât de multe erezii Doar unul e Învätätorul, Biserica și-o va răpi Ai grijă-acum, pe-al crucii drum Și Cel ce a adus lumina, cândva aicia pe pământ Rămâi o frate mai departe, la fel neprihănit și sfânt La fel de sfânt,   la fel de sfânt.

No comments:

Post a Comment