MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, April 19, 2014

SĂ MORI CUM SE CUVINE (Vinerea Mare)


1613971_674679609264999_8359215916849053192_n

 SĂ MORI CUM SE CUVINE (Vinerea Mare) 
„Nu este aici, ci a înviat” (Luca 24:6)
Hristos, fondatorul creştinismului, a fost singurul om capabil să stabilească o întâlnire dincolo de mormânt şi să-şi ţină promisiunea. Domnul Isus le-a spus ucenicilor: „după ce voi învia, voi merge înaintea voastră în Galilea” (Matei 26:32). Şi aşa a făcut. Dacă vizitezi mormintele celor ce au fondat marile religii ale lumii, vei descoperi că ele încă sunt ocupate. Dar dacă vizitezi mormântul unde l-au pus pe Isus, vei descoperi că este gol şi că încă se aude ecoul cuvintelor îngerilor:„Nu este aici, a înviat”. Aceste cuvinte fac ca fiecare înmormântare creştină să fie o sărbătoare. Domnul Isus a promis: „fiindcă eu trăiesc, şi voi veţi trăi”. în cele din urmă vei muri de ceva. întrebarea este: Cum poţi muri cum se cuvine? lată două răspunsuri corecte la această întrebare: 1) Preqătindu-te dinainte. A existat o piatră funerară ce purta inscripţia: „mă aşteptam la asta, dar nu chiar acum”, lată cum te poţi pregăti pentru moarte: „Dacă mărturiseşti, deci, cu gura ta pe Isus ca Domn, şi dacă crezi în inima ta că Dumnezeu L-a înviat din morţi, vei fi mântuit” (Romani 10:9). 2) împlinind misiunea vieţii tale. Domnul Isus a spus: „Eu Te-am proslăvit pe pământ, am sfârşit lucrarea pe care Mi-ai dat-o s-o fac” (loan 17:4). La auditul final, vei sta înaintea lui Dumnezeu şi El te va întreba: „Ce ai făcut cu darurile pe care ţi le-am dat? Ţi-ai împlinit misiunea pe pământ?” în acel moment, nimic nu va fi mai important decât modul în care răspunzi la acea întrebare.

Cuvântul lui
Dumnezeu pentru astăzi
APRILIE 2014
18 APRILIE
1926680_237473103112216_2738097120418678848_n

No comments:

Post a Comment