MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, September 18, 2010

CRUCEA-I SEMNUL JERTFEI- De pe blogul PSALM DE DOR

Crucea-i semnul Jertfei

Traian DORZ

Crucea-i semnul Jertfei

Domnului Hristos,
Crucea este Steagul celui
credincios;
- fericit ostaşul ce-a purtat
mereu
Semnu-acesta vrednic pân-la Dumnezeu.

Focul este semnul veacului
de-acum,
viitorul lumii este jar şi scrum;
- fericit creştinul ce-a ales
mereu
calea cea spinoasă pân-la
Dumnezeu.
Dragostea curată sufere acum,
Adevărul plânge părăsit pe drum;
- dar ferice-aceia care-şi duc mereu
crucea lor curată pân-la Dumnezeu.

http://psalmdedor.blogspot.com/

Aplicarea crucii pe tot şi toate


(după câteva versuri în engleză, de Amy Charmichael)
(Luca 14,33)
O, Domnul meu Cel răstignit Isus, aplică semnul crucii Tale sfinte
Pe viaţa mea în tot ce este ea: plăceri, alegeri, preferinţi şi minte.
Pe tot ce-ar mai putea veni din vechiul eu, sub orice formă-ar mai fi inspirat,
Marchează Tu inscriptul sfânt al crucii Tale: „Pierdut şi la gunoi pe veci de mine dat".

Iară când briza morţii rece suflă, astăzi aici şi mâine-acolo poate,
Peste vreun lucru drag de care mie-mi pare că n-as putea în veci a mă desparte,
Dă-mi harul să nu fiu surprins deloc, ci să-nţeleg că voia Ta lucrează,
Ca un răspuns la rugăciunea-n prima strofă: e mâna Ta ce binecuvântează.

VHE



No comments:

Post a Comment