MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, June 4, 2009

Flamand de cer

iunie 1, 2009 by vesteabuna

Flamand de cer si insetat de pace,
asa mi-e sufletul si trupul meu,
dar toate cate-l tin se vor desface,}
cand un cuvant va spune Dumnezeu.}

Ref: Spre cer, spre cer mi-ndrept mereu
si sufletul si trupul meu,
spre Dumnezeu, spre Dumnezeu.

Dar pan-atunci, cu ravna si credinta,
sa tes din raze stralucit vesmant,
sa-nalt in marginita mea fiinta }
dumnezeiescul nou asezamant.}

Si-n aurul cel sfant al vesniciei
vreau sa pietrific clipele de-acum,
ca tot ce am, in slujba-mparatiei }
sa pun, prin Duhul ce ma-nvata cum.}

Imi umple sufletul cu sarbatoare
prin Domnul care m-a rascumparat,
El mi-a adus statornica intrare}
in Templul harului straluminat.}

De-aceea-nchinaciune si marire
I-aduc acum, cu tot ce am si sunt,
si-mi plec genunchii-n sfanta multumire}
spre Dumnezeul Cel in veci preasfant.}

(Nicolae Moldoveanu, Cantarile Harului, caietul 3, nr 10)

flamand

http://vesteabuna.wordpress.com/

No comments:

Post a Comment